☰ MENU

SNAKE ONLINE

3 Andries IvoNauwelaerts bvbaVermarcRonald Jennen5 TorfsAnwer nieuwe metalen4 Frank Groffi

SNAKE CYCLING TEAM

 

Herenthout 12B

Gepost door Jan Schellemans op 27/05/2026

Veel renners aan de start van deze namiddagkoers VWV. Heet, zwoel warm weer. Dat hakte erin bij de renners !! Bij de CDE liefst 63 renners, ook Dave, Yoeri en Nico. Van bij de aanvang 5 leiders en het zou een hele tijd duren vooraleer ze gezelschap kregen. Het tempo lag hoog. Nico zou 10de worden, Yoeri en Dave in het peloton.  ####### Bij de A-mannen kregen we 99 deelnemers, waarbij Mathias en Tibo. Ook vroeg on koers 10 leiders, maar de Snakes zaten wat vast. Weg ere-plaatsen, want het ging snel. De pelotonsachterstand liep op en de koers was gereden. Tibo en Mathias eindigden in het peloton.

Nevele WAOD

Gepost door Jan Schellemans op 25/05/2026

Opnieuw helse temperaturen, ook in het verre Vlaamse land. 42 renners aan de start, ook Dave en Yoeri. Zware wedstrijd, en niet alleen door de hitte !! Yoeri 4de, Dave 8ste: knap mannen !!

Averbode Sportklasse

Gepost door Jan Schellemans op 24/05/2026

Sinksenkoers in Averbode: de traditie gaat door!! Ook hier een loden zon. 32 renners haalden hun rugnummer, ook Mathias, regerend Provinciaal Kampioen. Na 2R's van de 9 kregen we reeds 5 leiders, Mathias was mee. Zij zouden uiteindelijk voor het podium gaan, want hun voorsprong werd stelselmatig groter. Bij de 5 was er een wegvaller, want hij tikte het achterwiel van een collega en totterde op de grond. In de laatste R kon 1 renner toch ontsnappen en Mathias won de spurt voor de 2de plaats !!

Proficiat Mathias met uw knappe 2de plaats !!

Westmalle WAOD PK

Gepost door Jan Schellemans op 24/05/2026

Stomend warm weer, heet zelfs !! 57 deelnemers in de C-reeks met Yoeri, Dave en Nico.  Sterke prestaties van de Snakes, want Nico 1ste, Dave 3de en Yoeri 5de : sterk, sterk, sterk, helaas was de Kampioenentrui niet voor ons !!    ######  In de A-reeks 40 renners aan de start, ook Tibo. Ook Tibo reed een zeer goeie koers en werd 4 de : prachtige dag voor het Snake team in Westmalle !!

Proficiat Nico met uw overwinning!!!

Proficiat Dave met uw 3de plaats !!

Kieldrecht WAOD Open

Gepost door Jan Schellemans op 23/05/2026

59 renners aan de startlijn onder een loden zon: HEET !! Ook Tibo kwam ook de Kennedytunnel door voor de Open koers: alles samen. Net voor halfkoers kregen we 11 leiders en niet de minsten. Tibo had de trein gemist en was op achtervolgen aangewezen. De kopgroep werd niet meer bijgehaald, maar Tibo kon nog een ere-plaats uit de brand slepen na een sterke race: Tibo 13de.